BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du samtidig fokus på kvalitet, der sikrer en korrekt registrering af faste ejendomme? Lyder det ikke meget godt at kunne skrive på sit CV, eller sige til familiefesterne, at man er med til at løse en helt grundlæggende og yderst vigtig samfundsopgave? En opgave, der er grundlaget for beskatning og meget mere? Så har vi et job som matrikulær sagsbehandler i Matrikel og Ejendomsregistrering.
Hvem er du?
Det er ikke så afgørende, hvilken uddannelsesmæssig baggrund du har, for der er mange veje til et job hos Geodatastyrelsen. Du kan eksempelvis være kort- og landmålingstekniker, teknisk designer eller have en kontoruddannelse der har givet dig erfaring med sagsbehandling. Det vil være et plus, hvis du har erfaring fra et landinspektørkontor eller fra en kommunal teknisk forvaltning, et advokat- eller ejendomsmæglerkontor eller andet arbejde med ejendomsdata.
Men det vigtigste er, at du har god energi, er god til at samarbejde og har lyst til at levere resultater og lære nyt.
Hvad er det for en stilling?
Du bliver ansat i et kontor, der bygger på et stærkt fagligt fundament, og hvor korrekt og effektiv ejendoms- og ejerregistrering er vores vigtigste prioritet
Stillingen er placeret i funktionen Matrikulær registrering, hvis primære opgave er at behandle de sager med udstykninger og andre ændringer af ejendomme, som vi modtager fra landinspektørfirmaerne. Du skal således både beskæftige dig med den jura, der knytter sig til ejendomsområdet, primært udstykningslovgivningen, og de data, som vi modtager til opdatering af matrikelregistret og matrikelkortet.
Vi er 13 sagsbehandlere og vi behandler ca. 8000 sager af varierende kompleksitet om året. Du vil gennemgå en grundig oplæring i matrikulær sagsbehandling og fra start løse sagsbehandlingsopgaver, der er tilpasset dine kompetencer og erfaring. I det hele taget vægter vi samarbejde og vidensdeling om opgaveløsningen højt, da vi kun derved kan sikre en korrekt og ensartet sagsbehandling.
Vi tilbyder
Geodatastyrelsen ønsker at være en attraktiv arbejdsplads og tilbyder gode muligheder for kompetenceudvikling og fleksible arbejdsvilkår. Herudover ligger Geodatastyrelsen skønt placeret lige ned til Limfjorden i Nørresundby. Læs mere om Geodatastyrelsen og vores opgaver på www.gst.dk.
Vi tilbyder et stærkt professionelt miljø, gode kolleger og en uformel tone, hvor humor og godt samarbejde er højt prioriteret i vores daglige arbejde.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation med mulighed for forhandling af tillæg. Ansættelsesområdet er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby. Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen.
Ansøgning og spørgsmål
Du kan læse mere om os på hjemmesiden www.gst.dk og finde os på LinkedIn. Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte funktionsleder Pia Åbo Østergaard (tlf. 72 54 55 37) eller kontorchef Jess Svendsen (tlf. 72 54 56 26).
Vi skal have din ansøgning, CV, kopi af eksamensbevis og eventuelt andre bilag senest d. 13. august 2023. Vi forventer at holde samtaler i uge 34.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Geodatastyrelsen, Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170688&DepartmentId=8830&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874355