BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forskningsservice på Aalborg Universitet søger en projektudvikler til vores nyetablerede missionssekretariat, som yder rådgivning og service til tværfaglige partnerskaber bestående af forskere, private og offentlige aktører og borgere, og som arbejder resultatorienteret, vedholdende og nysgerrigt. Du skal være en dygtig facilitator og have lyst til og talent for at arbejde i tæt dialog med forskere på alle fagområder og med deres samarbejdspartnere. Stillingen er en 3-årig projektstilling og er ledig til besættelse pr. 1. september 2023.
Jobbeskrivelse
Om Forskningsservice
Forskningsservice, som er en afdeling under AAU’s Fælles Service, består af fem enheder, som på forskellig vis arbejder dedikeret med at støtte og servicere forskning på Aalborg Universitet. Ca. 60 medarbejdere er fordelt på henholdsvis fundraising og projektledelse, kontraktenheden, AAU Ph.d., missionssekretariatet og et fællessekretariat. Denne stilling hører hjemme under missionssekretariatet.
Om missionssekretariatet
Missionssekretariatet består af fem dygtige og selvstændige medarbejdere. Missionssekretariatet skal understøtte udviklingen af den missionsdrevne og-orienterede forskning og innovation med fx etablering af konsortier, rekruttering af samarbejdspartnere, ledelse af partnerskaber, styring af en bred projektportefølje, facilitering af workshops og stimulering af tværfagligt samarbejde. Missionssekretariatet skal understøtte AAU’s særligt udvalgte missioner og strategiske satsninger samt missionslignende aktiviteter. En central opgave for missionssekretariatet er at opbygge en stærk fælles kompetence til at understøtte denne særlige type aktiviteter og at udvikle best practice.
Opgaver til vores projektudvikler
Du vil indgå i et stærkt kollegialt samarbejde i missionssekretariatet og på tværs af organisationen, og du vil bidrage til at konkrete opgaver i relation til AAU missioner og missionslignende aktiviteter. Du skal i jobbet især arbejde med følgende:
- Udvikling, afholdelse og facilitering af interne og eksterne workshops
- Rådgive og understøtte projektudvikling
- Understøtte tværfagligt samarbejde og netværksopbygning
- Partnerskabsledelse som dækker hele værdikæden inkl. borgere og private virksomheder
- National og international interessevaretagelse herunder facilitere dialog og relationsopbygning med offentlige og private fonde
- Bidrage til at udvikle og implementere processer og arbejdsmetoder til understøttelse af missionslignende aktiviteter på AAU
Personprofil
Vi søger en dynamisk, udadvendt og samarbejdsorienteret kollega, der brænder for at arbejde opsøgende og yde den bedste service til AAUs forskere og samarbejdspartnere. Du skal trives ved både at arbejde i teams og selvstændigt. Du er god til at holde styr på processer og deadlines. Du er en skarp kommunikator både mundtligt og skriftligt.
Vi lægger vægt på:
- At du har et godt kendskab til universitetssektoren
- At du er en dygtig facilitator, som har erfaring med udvikling, planlægning og afholdelse af interne og eksterne workshops
- Har erfaring med partnerskabsledelse og tværfagligt samarbejde
- Er en god netværker
- Har erfaring med porteføljestyring af flere underprojekter
- At du har et godt overblik over eksterne finansieringsmuligheder og en udpræget sans for at opdyrke og spotte potentiale samt at matche forskningsideer med fundraising muligheder
- At du kan agere som strategisk sparringspartner for ledelse og forskere
- At du er en dygtig formidler både mundtlig og skriftlig
- At du har en relevant kandidatgrad
Ansættelsesforhold
Stillingen er en 3-årig kontrakt stilling med en arbejdstid på 37 t. ugentligt og ønskes besat pr. 1. september 2023 eller snarest derefter. Vi forventer at afholde samtaler i uge 32-33, 2023.
Dit arbejdssted vil blive vores campus i København. Der vil være mulighed for delvist hjemmearbejde. Du skal påregne rejseaktivitet til Aalborg.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef fundraising og projektledelse Jane Tymm-Andersen: telefon 2990 4656 eller jet@adm.aau.dk
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning iht. overenskomst for akademikere i staten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.
Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.
Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket"søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.
AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Ref. nummer
1212775
Ansøgningsfrist
30.07.2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aalborg Universitet, KST1, Kroghstræde, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.stillinger.aau.dk/teknisk-administrative-stillinger/vis-stilling?vacancyId=1212775
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877629