BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du imødekommende og serviceorienteret? Har du styr på alle detaljerne og giver gerne en hånd med, når der er brug for det? Så vil vi gerne være dine nye kolleger.
Om jobbet
Da en af vores værdsatte medarbejdere går på pension, søger vi en kontorassistent/administrativ medarbejder til Sekretariatet i Specialsektorens Administration i Region Nordjylland. Sekretariatet består – udover dig - af en kollega (specialkonsulent), der primært arbejder med ledelsesbetjening.
Som vores nye kollega vil du få ansvar for en række faste opgaver, men du forventes også at bidrage til at håndtere stort og småt, som opstår i løbet af arbejdsdagen. Din rolle er afgørende for, at arbejdspladsen fungerer i det daglige – og at både du og dine kolleger lykkedes med opgaverne.
Du vil bl.a. få følgende ansvarsområder:
- Mødeforberedelse og mødebooking
- Journalisering og oprettelse af nye borgersager
- Pasning af Specialsektorens hovednummer og hovedpostkasse
- Administrativ understøttelse af afdelingsledelse og kolleger
- Sekretæropgaver for socialdirektøren.
Afhængig af din erfaring og dine kompetencer kan du løbende tage over på nye opgaver.
Om dig
Vi søger en kollega, som:
- er positiv og imødekommende
- er service- og løsningsorienteret
- arbejder systematisk og struktureret
- har en åben og nysgerrig tilgang til samarbejde og nye opgaver
- har erfaring fra lignende opgaver med administrativ sekretariatsbistand
- er vant til at anvende IT-systemer i det administrativt understøttende arbejde
- tager ansvar for egne opgaver og de opgaver, som løses i fællesskab med andre
- er selvkørende, men opsøger hjælp og sparring, når du har brug for det
- har en baggrund som kontoruddannet.
- Et godt arbejdsmiljø med vægt på godt kollegaskab
- Faste opgaver med rum for tilpasning til dine evner og erfaring
- Et onboardingprogram, hvor du vil blive taget godt imod og få en grundig introduktion til dine arbejdsopgaver og nye kolleger.
Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte administrationschef Martin Bjørn Jensen på tlf. 22980950 eller e-mail mabj@rn.dk.
Det praktiske
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende HK-overenskomst.
Ansættelse er pr. 1. september 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 23. juni 2023.
Om os
Du vil blive ansat i Sekretariatet i Specialsektorens Administration, som er beliggende i Regionshuset i Aalborg Øst. Specialsektoren i Region Nordjylland driver en række sociale tilbud og specialundervisningstilbud. Administrationen består af ca. 30 medarbejdere, som varetager en række opgaver, som er direkte forbundet med driften af og understøttelsen af tilbuddene. Blive klogere på Specialsektoren på vores karrieresite.
Om Region Nordjylland
Region Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, der med et utal af forskellige fagligheder hver dag arbejder for at skabe værdi for de nordjyske patienter og borgere og et sammenhængende Nordjylland. Hos os kan du både gøre karriere, gøre hver dag vigtig og gøre en forskel. Læs mere om regionen på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://rn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4888d8f3-056d-4a24-a485-3239d4abd934
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837476