BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
NemTilmeld i Nørresundby søger forstærkninger til at hjælpe vores glade kunder. Vi har brug for en person, som kan understøtte vores nuværende supportafdeling og sikre, at NemTilmeld fortsat har nogle af de mest tilfredse kunder.
NemTilmeld hjælper mange, som afholder arrangementer – det offentlige, private virksomheder og foreninger. Vi laver et IT-system, som letter mange af de tunge og tidskrævende arbejdsopgaver, som er forbundet med tilmelding, administration, kommunikation og betaling til arrangementer.
Dit job
Du får en vigtig plads i en uformel organisation, hvor du får medindflydelse på dine arbejdsopgaver. Din vigtigste opgave er at give kunderne det bedst mulige svar hurtigst muligt inden for de givne rammer – også hvis svaret er ”Nej, det kan vi desværre ikke”. Du skal brænde for at løse kundens udfordring og hjælpe dem godt videre.
Din primære arbejdsopgave bliver support af vores kunder via telefon og e-mail
Sekundært kommer du til at løse en række vigtige opgaver, f.eks.
- Skrive guides, når der kommer nye funktioner i NemTilmeld
- Tale med potentielle kunder – herunder spørge ind til behov og forklare, hvordan NemTilmeld kan hjælpe
- Sende en faktura til kunderne en gang imellem
Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med vores nuværende support- og kommunikationsteam Jacob og Simone. Du kommer også til at have kontaktflade med andre afdelinger i virksomheder, f.eks. jura og udvikling.
Din profil
Måske arbejder du i dag som supporter, kundemedarbejder eller lignende – hos NemTilmeld er vi alle kundehjælpere.
Det er vigtigt for os, at du har lyst til (og bliver glad af) at hjælpe andre. Du skal trives med en afvekslende hverdag, hvor en løsningsorienteret tilgang er nødvendig. Vi forestiller os, at du har følgende profil:
- Kan lide kundekontakt
- Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner både på dansk og engelsk
- IT flair og forståelse
- Være vedholdende og gøre det aftalte til den aftalte tid
- Tænke og arbejde selvstændigt inden for de aftalte rammer
- Være tålmodig
Vigtige personlige egenskaber
- Turde være menneskelig, hvile i dig selv, tro på dig selv
- Turde vise andre tillid
- Være parat til at indgå på et hold og være med til at løfte i flok
- Være tillidsskabende, troværdig og lyttende
- God situationsfornemmelse
- Opsøgende og positiv
Det får du
- Et spændende job i en virksomhed i udvikling
- Fast 37 timers arbejdsuge med mulighed for flextid
- Du holder fri, når du har fri
- Et fællesskab, som er mere end bare kollegaer
- Sociale aktiviteter
- En hverdag i nye, lyse kontorer med kantine, som tidligere er kåret til en af Danmarks bedste
- Udvikling både personligt og i samspil med andre, hvor vi bruger Insights som værktøj
- Løn efter kvalifikationer
Arbejdstedet er i Nørresundby.
RTX Business Park, Strømmen 6, 9400 Nørresundby
Ansøgning
Søg jobbet hurtigst muligt. Vi holder nemlig løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den helt rigtige kollega.
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Send ansøgning, CV samt relevante dokumenter til job@nemtilmeld.dk.
Husk, fortæl hvem du er og hvad du kan samt hvordan du kan hjælpe NemTilmeld.
Se stillingsopslaget, som et brev du sender et svar på.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundehjælper og driftschef Janni Henriksen på telefon 70 40 40 73.
Du kan læse mere om holdet her:
https://www.nemtilmeld.dk/om-os/
Seneste udgave af stillingsopslaget kan du finde her: https://www.nemtilmeld.dk/tema/job-support/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
NemTilmeld.dk ApS, Strømmen, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@nemtilmeld.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891862