Kommunikationskonsulenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kommunikationskonsulenter med flair for tekstforfatning og opgavestyring

Brænder du for den grønne dagsorden, og vil du bidrage til at formidle Nordværks ambitioner og aktiviteter indenfor affaldshåndtering og ressourceudnyttelse? Så er det nu du skal til tastaturet! Lige nu er vi nemlig på jagt efter to kollegaer til vores kommunikationsteam, der kan løfte vores on- og offline kommunikation; en barselsvikar, der har passion for tekstforfatning og en kollega til en midlertidig projektansættelse, der har sans for opgaveledelse.

Du bliver en del af vores udviklingsafdeling, hvor vi i øjeblikket er 13 kollegaer. I tæt samarbejde med resten af kommunikationsteamet skal du varetage opgaver inden for både ekstern og intern kommunikation – herunder events og formidlingsaktiviteter. Vores arbejdsdag er præget af højt humør, hvor vi spiller hinanden gode. Du vil få en stor kontaktflade og vil komme til at samarbejde med engagerede, kompetente kollegaer.

Som en del af kommunikationsteamet er det vigtigt, at du tager initiativ, arbejder struktureret og ikke er bange for at bringe din faglighed i spil. Vi er et udadvendt team, der vægter god energi og sparring med hinanden højt.


Kommunikationskonsulent, med passion for tekstforfatning (barselsvikar)
Din hverdag er varierende, men vil bestå af tekstforfatning og versionering til forskellige interne og eksterne medier samt indgå i redaktionen for drift og udvikling af vores digitale platforme.

Vi er på udkig efter en kollega, der bl.a.:

  • er opsøgende på de gode historier
  • har et øje for detaljer og en evne til at formidle vores budskaber klart og effektivt
  • brænder for tekstforfatning
  • kan udvikle og styrke vores tilstedeværelse på vores sociale medier
  • kan udarbejde kampagner og content til vores digitale platforme
  • trives i en virksomhed i vækst.
Om dig Du er en passioneret og kreativ tekstforfatter, hvor tegnsætning og fejlfrit sprog ligger på rygraden. Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse inden for kommunikation, journalistik eller anden relevant erfaring. Du har erfaring med tekstforfatning på flere niveauer og kan versionere til relevante målgrupper. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med Business Manager og flair for at arbejde i CMS-systemer fx Umbraco.

Selve barselsvikariatet er en tidsbegrænset stilling på ni måneder med mulighed for forlængelse.

Kommunikationskonsulent, med sans for opgaveledelse (projektansættelse)
Din hverdag vil være varierende og udvikle sig i takt med virksomhedens kommende vækst. Du vil få ansvaret for opgaveledelse af forskellige kommunikationsaktiviteter fx implementering af logo, ligesom du vil indgå i redaktionen for drift og udvikling af vores digitale platforme samt understøtte med planlægning og eksekvering af events. Det vil desuden være et plus, hvis du har erfaring med en politisk styret organisation, da du skal samarbejde med vores ejerkommuner om tværgående kommunikationsindsatser.

Vi er på udkig efter en kollega, der bl.a.:

  • har erfaring med opgaveledelse af kommunikationsindsatser
  • kan skabe overblik i komplekse projekter
  • er struktureret og har øje for detaljer
  • vil være en del at teamet og træde til, der hvor der er behov
  • trives i en virksomhed i vækst.
Om dig Du er en stærk opgaveleder, der har styr på din kommunikative værktøjskasse og kan følge opgaverne sikkert i mål – store som små. Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse inden for kommunikation eller anden relevant uddannelse. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Business Manager og flair for at arbejde i CMS-systemer fx Umbraco.

Stillingen er tidsbegrænset på 12 måneder med mulighed for forlængelse.

Vi kan tilbyde

Hos os vil du få et spændende job, der qua den kommende vækst i selskabet vil byde på faglige udfordringer og mulighed for personlig udvikling. Du vil få stor indflydelse på egne og tværgående opgaver i kommunikationsteamet.

I udviklingsafdelingen sætter vi faglighed og det sociale fællesskab højt. Vi tror på, at begge elementer skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen.

Vi har fokus på at skabe en sund balance mellem arbejds- og privatliv for at sikre en bæredygtig hverdag. Vores arbejdsdag er fleksibel med dage i både Aalborg og Hjørring, og du får også mulighed for hjemmearbejde.

Lyder det som noget for dig? Send din ansøgning, CV samt eventuelle bilag til os via knappen ”Søg stillingen” senest den 3. august 2023. Vi afholder 1. samtale den 15. august. Ansøgere, der bliver indkaldt til 2. samtale, skal forud for denne gennemføre en DISC person analyse. Det er vigtigt, at du i din ansøgning skriver, hvorvidt du søger den ene af stillingerne eller dem begge to.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte:

  • Udviklingschef Gitte Hyttel Skrubbeltrang: ghs@nordvaerk.dk eller tlf. 6082 0707
  • Kommunikationskonsulent Stine Højgaard Kappel: shk@nordvaerk.dk eller 2254 8243 i uge 27, 28 og 29
  • Kommunikationskonsulent Lisanne Livoni Pehrson: llp@nordvaerk.dk eller 2248 5670 i uge 30 og 31.
Ansættelsesforhold Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. oktober 2023. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst. Dit primære arbejdssted bliver på Troensevej 2, 9220 Aalborg Ø, men du skal forvente arbejdsdage på vores kontor i Hjørring.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej 2, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2768&ProjectId=143582&DepartmentId=18956&MediaId=4630&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864644

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet