BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Der er forrygende travlt og vi søger endnu en dedikeret medarbejder til holdet hos Danmarks førende miljøvirksomhed!
Du bliver en del af et team med engagerede medarbejdere, hvor omgangstonen er positiv, uformel, og bærer præg af samarbejde og holdånd.
Kan du lide en travl hverdag med masser af ansvar, afvekslende opgaver og motiveres du af at yde en høj service overfor både kunder og kollegaer, så er det måske dig vi søger.
Om Marius Pedersen A/S
Marius Pedersen A/S er en dansk koncern, der i dag beskæftiger mere end 1400 medarbejdere i Danmark. Virksomheden er i konstant udvikling med skarpt fokus på alle aspekter inden for affaldsbehandling, indsamling, sortering, genanvendelse af og handel med affald som nye ressourcer.
Værdiskabende, ansvarlige og troværdige – er værdier, der er dybt forankrede i virksomheden, og som alle medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere oplever i mødet med Marius Pedersen A/S.
Afdelingen i Aalborg dækker fra Skagen til Thisted og ned til Hobro. Afdelingen består af 40 chauffører og 10 funktionærer og du kommer til at indgå i et team på 3, der disponerer over 35 lastbiler.
Jobbet
Vi tilbyder et spændende job i Danmarks førende virksomhed inden for moderne affaldsbehandling. Du får en bred kontaktflade til kunder, samarbejdspartnere, leverandører samt internt i virksomheden. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:
- Disponering og ruteplanlægning
- Tæt og positiv kontakt med chauffører
- Modtagelse og håndtering af ordrer
- Direkte dialog med kunder - både telefonisk og online
- Løbende optimering af indkomne opgaver, processer og arbejdsgange, i samarbejde med dine øvrige kolleger i afdelingen
- Udarbejdelse af grundlag for fakturering
- Deltagelse i vagttelefonordning
- Diverse administrative opgaver
Succes i jobbet
Du vil have gode forudsætninger for succes, hvis et højt serviceniveau ligger naturligt til dig. Har du samtidig stor forretningsforståelse, arbejder struktureret og har erfaring med et arbejdsmiljø præget af ansvarlighed, hurtige beslutninger og daglige deadlines, så er du godt på vej.
Som resten af kollegaerne er du en teamplayer med forståelse for det fælles mål. Jobbet kræver også en vis gennemslagskraft og at du kan og tør stille krav til dine kollegaer.
Dine kvalifikationer
- Uddannelsesbaggrund inden for logistik, spedition, shipping eller lignende
- Flair for logistikløsninger, godt købmandskab samt økonomisk forståelse
- Gode IT-kundskaber, rutineret bruger af Office-pakken, gerne kendskab til Navision eller andre transportstyringssystemer
- Gerne erfaring fra transportbranchen f.eks. med disponering og ruteplanlægning
Du tilbydes en løn efter kvalifikationer, pension og mulighed for sundhedsforsikring. Der er desuden en personaleforening og et godt arbejdsmiljø på virksomheden.
Vent ikke, vi sidder klar og glæder os til at høre fra dig
Kontakt vedr. jobbet går igennem PeopleFocus ApS
Ser du et match imellem dine ønsker og stillingens krav, så vent endelig ikke med at søge jobbet, vi behandler ansøgninger løbende. Af hensyn til GDPR modtager vi ikke ansøgninger via mail, søg jobbet via linket nederst eller via vores hjemmeside www.peoplefocus.dk . Du er også meget velkommen til at kontakte:
HR- og Rekrutteringspartner Helle Hegaard, tlf. 5070 0580.
Søg jobbet via linket.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PeopleFocus ApS, Østre Fælledvej, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://peoplefocus.peopletrust.dk/candidate/?module=candidateweb&page=Job&action=readMore&jobId=1000112
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884223