BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Geodatastyrelsen søger én ambitiøs jura/erhvervsjura-studerende til kontoret for Søkort og Marine data med kompetencer inden for jura, forretningsforståelse og ledelsesinformation, med opstart forventet 1. september 2023.
Kontor for Søkort og Marine data er ansvarlig for søopmåling og søkortlægning til brug for erhvervets og fritidssejlernes navigation i de danske og grønlandske farvande samt har ansvaret for salg og distribution af styrelsens data og produkter for Danmark og Grønland.
Om jobbet og arbejdsopgaverne
Du vil blive tilknyttet funktionen Policy, Anvendelse og Forretningsudvikling (PAF), hvor du skal medvirke til at understøtte funktionens forskellige opgaver. Funktionen har bl.a. ansvaret for policy, licenskontrakter, søopmålingstilladelser, international koordinering, strategisk forretningsudvikling, direktionsbetjening samt salg og distribution på det maritime område.
Som studentermedhjælper kommer du til at arbejde inden for et bredt område, bl.a.:
- Vurdering og udarbejdelse af reproduktionstilladelser
- Håndtering af søopmålingstilladelser
- Udarbejdelse af (juridiske) notater
- Afklaring af juridiske problemstillinger
- Håndtering af kundehenvendelser
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af procesbeskrivelser
- Udvikling og udarbejdelse af aftaler
- Facilitering og forberedelse af bl.a. internationale møder
- Ad hoc-opgaver, ift. kontorets eksternt finansierede projekter og øvrige projekter
Alle arbejdsopgaver er knyttet op på en af de fastansatte medarbejdere, som selvfølgelig står klar til sparring.
Du vil derudover komme til at arbejde sammen med 3 andre studerende i vores PAF-team. Samtidig vil du blive en del af et netværk med Geodatastyrelsens øvrige studentermedhjælpere. Der er ca. 22 studentermedhjælpere som mødes 4 gange årligt til et fagligt og ikke mindst socialt arrangement.
Om dig
Vi vægter højt, at du er udadvendt, har gå-på-mod og at du lyst til at byde ind både fagligt og menneskeligt. Du er stærk i mundtlig og skriftlig formidling på dansk og gerne på engelsk, kan arbejde selvstændigt og selv følge op på opgaverne. Da der ofte er korte deadlines, forventer vi også, at du er fleksibel og mødestabil, ligesom vi forventer, at du er serviceminded som person og systematisk i din opgaveløsning. Endvidere er det et arbejdsområde, der er under konstant forandring, hvorfor vi forventer, at du selv byder ind med løsningsforslag til opgaver.
Den ideelle kandidat til denne stilling har en forståelse for det forvaltningsretlige aspekt, aftaleret og forretningsforståelse samt har en interesse for hvad der sker på havet i Danmark og Grønland.
For at komme i betragtning til stillingen, skal du være på 4-7. semester på dit studie.
Vi tilbyder
Geodatastyrelsen er en dynamisk arbejdsplads, som har mange snitflader til omverdenen. Det meste arbejde foregår i teams, hvor man ikke altid selv følger opgaven til dørs, men hvor det er den fælles indsats, der gør, at opgaverne bliver løst. Afdelingen er hierarkisk flad med en uformel tone, hvor det vægtes højt at alle trives.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Geodatastyrelsen, Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby.
Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer om ugen på faste dage, evt. fordelt over 2-3 arbejdsdage, men naturligvis under hensyntagen til dit undervisningsskema og eksaminer.
Ansøgning og spørgsmål
Yderligere oplysninger ang. arbejdsopgaverne i Policy, Anvendelse og Forretningsudvikling kan fås hos Funktionsleder Katrine Petersen på tlf. 72 54 53 11 – bemærk holder ferie d. 10. juli – 8. aug.
Vi skal have din ansøgning, inkl. CV og eksamenskarakterer senest d. 13. august 2023. Vi forventer at holde samtaler den 24. august 2023.
Geodatastyrelsen er en del af Klima-, Energi-, og Forsyningsministeriet og er myndighed for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne.
Ministeriet ønsker at fremme mangfoldighed, hvorfor alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Læs mere på gst.dk og følg os på: https://www.linkedin.com/company/geodatastyrelsen-Aalborg
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Geodatastyrelsen, Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170525&DepartmentId=8830&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876485