BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for ledelsessupport, vil du være tæt på de store beslutninger, er du proaktiv og initiativrig og evner du at være med til at drive forandringer, så er du måske lige præcis den, vi skal bruge på vores hold!
Vi søger, til en nyoprettet stilling, en dygtig og erfaren Executive Assistant/Personal Assistant til vores CEO og founder.
Som Executive Assistant vil du spille en afgørende rolle i at sikre, at CEO'en kan fokusere på strategiske initiativer og lede organisationen effektivt. Du vil være en nøgleperson til vores team og en tæt sparringspartner, som skal sikre at tingene fortsat lykkes i en travl hverdag.
Dine ansvarsområder kommer til at spænde vidt, om du kommer selv til at have indflydelse på opgaverne, da vi også har brug for din ekspertise i at få formet stillingen. Overordnet set vil du komme til at beskæftige dig med administrativ support igennem håndtering af CEO’ens kalender, planlægning og koordinering af interne og eksterne møder, herunder materialeforberedelse, dagsordenstyring og udarbejdelse af referater. Du kommer til at håndtere indgående og udgående kommunikation på vegne af CEO’en.
Som person er du naturligt servicemindet og åben. Du har antennerne ude og er god til at fange, hvordan folk har det. Du er nysgerrig, proaktiv og sætter en ære i at samle trådene, få fulgt op og få alle med. Du skal kunne samarbejde med afdelinger og medarbejdere for at sikre koordinering af opgaver og projekter samt overvågning af deadlines. I denne proces kommer du også til at identificere og implementere effektive arbejdsprocesser og procedurer for at øge produktiviteten og effektiviteten i organisationen.
Herudover vil du kunne forvente løbene at arbejde på særlige projekter eller initiativer til støtte for organisationens mål.
Vi forestiller os at du har følgende kvalifikationer:
- Relevant erfaring som Executive Assistant, personlig assistent, advokatsekretær eller lignende rolle.
- Stærke organisatoriske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
- Fremragende kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Dansk og engelsk på højt niveau.
- Diskretion og fortrolighed med håndtering af følsomme oplysninger.
- Teknologisk dygtighed, herunder kendskab til Microsoft Office-suite og kalenderstyringsværktøjer.
- Evnen til at arbejde under pres, håndtere stressende situationer og træffe hurtige beslutninger
- Fleksibilitet til at tilpasse sig ændrede behov og tidsplaner.
- Fremragende samarbejdsevner og evnen til at opbygge gode arbejdsrelationer.
For at blive en succes i rollen skal du yde en høj kvalitet af professionel support til CEO'en og have en solid forståelse for virksomhedens mål og strategier. Du skal være proaktiv med stort P, tage initiativ og identificere områder, hvor du kan bidrage til virksomhedens succes. Du har et strategisk mindset og er altid lige et skridt foran. Du er god til at lede og organisere dig selv og du trives i en hverdag, hvor tempoet er højt, dage uforudsigelige og hvor der handles. Du evner at træffe selvstændige beslutninger ud fra stillede rammer uden at vente på CEO.
Ombord i Coolshop
Vi tror på at smil, humor og god energi smitter, og derfor gør vi meget som arbejdsplads for, at vores medarbejdere har de bedste rammer og betingelser for at godt arbejdsliv. Medarbejdere er vores vigtigste valuta, da det er dem, der skaber de vilde resultater og realiserer virksomhedens mål og mission. Derfor tilbyder vi vores medarbejdere omfattende personalegoder som du kan læse mere om i nedenstående link.
Du skal arbejde på vores hovedkontor på Loftbrovej 28-31 i Nørresundby. Her arbejder vi ca. 300 medarbejdere til dagligt i inspirerende og moderne kontorfaciliteter. Vi er en 100% danskejet, international virksomhed med tre kontorer rundt om i Danmark. Vi sælger produkter, der forsøder tilværelsen, med en mission om det skal være simpelt at shoppe online.
Læs mere om vores arbejdsplads her:
https://coolshop.career.emply.com/cool-workplace
Har vi vækket gnisten?
Har du sat ”tjek” ved ovenstående og er du lige så spændt på et kommende samarbejde som vi er, så opfordrer vi dig til at sende dit cv og motiverende ansøgning via opslaget.
Vi behandler ansøgninger løbende og spotter vi den helt rigtige profil, så forbeholder os retten til at indkalde til samtaler inden ansøgningsfristens udløb, hvilket kan betyde, at stillingsopslaget bliver fjernet før ansøgningsfristen.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte People & Culture Business Partner, Lena Overgaard, på leov@coolshop.com tlf. 31710019.
Vi kan ikke vente med at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Coolshop, Loftbrovej, 28, 9400 Nørresundby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.coolshop.com/ad/executive-assistant-til-ceo-coolshop/6as7yz/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859255